B à la Brown 2011.09.02. 17:54

Transzparencia

 

  

 
Magyarországon még nem divat a Transzparencia nevű társasjáték. 
Én szeretem játszani. Tudjátok hogy kell?
Olyan mint egy puzzle. Az alábbiakban leírtam néhány mondatot, képzeletben szétdaraboltam ollóval. A ti dolgotok, hogy összerakjátok.
Ilyen egyszerű ez a játék. 
Ha a végén kijön valami, gondoljatok arra, hogy a blogban szereplő személyek csak a képzelet és blogírói fantáziám szüleményei. :)))))
 
Szóval itt vannak a (világhálón is legálisan fellelhető) puzzle darabok:
 
 
Kerekes Áron Sunshine Rádió, Nyíregyháza
 
 
Saliga Péter Sunshine Rádió, Nyíregyháza
 
 
Hegyalja Fesztiválon a Sunshine Rádió, Nyíregyháza
 
 
A Hegyalja Fesztivál marketingjét a Próbakő Kommunikáció
 
 
A Miért éppen Szarvas marketingje a Próbakő Kommunikáció
 
 
Saliga Enikő Próbakő Kommunikáció munkatársa
 
 
A Hegyalja Fesztivál életre hívója s máig főszervezője egy szarvasi fiatalember, Bukovinszky Béla
 
 
A Miért éppen Szarvas döntőjében zsűritag: Bukovinszky
 
 
A Miért éppen Szarvas? nevű állomállást Tóth Erika és párja, Kerekes Áron nyerte

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemszarvast.blog.hu/api/trackback/id/tr583198179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szarvasiszilvi 2011.09.03. 21:45:45

És miért nem sikerült szakszerűen, hatékonyan csinálni?!

B à la Brown 2011.09.03. 21:49:36

@szarvasiszilvi: nem értem a kérdést. mit nem sikerült szakszerűen és hatékonyan csinálnom?

szarvasiszilvi 2011.09.04. 10:17:17

@szarvasiszilvi: Bocsi! Homályos voltam! :-)) Természetesen a mierteppenszarvas.blog.hu szakszerűségére ( szövegben, fotóban, videóban, internetben ) és (anti)hatékonyságára kérdeztem rá, ha már ilyen "szellemi" hátországgal rendelkeznek az élmény-ellenőrök.

laczsu 2011.09.04. 21:05:45

Tanár Úr ! Tanár úr !!! Összeraktam!!! Nagyon savanyú a szőlő !

Most már kimehetek pisilni?

B à la Brown 2011.09.05. 11:47:30

@laczsu: kedves Laczsu! Kérdésem az lenne, hogy melyik mondatomból vonta le azt a következtetést, hogy nagyon savanyú a szőlő? :)))
süti beállítások módosítása